lördag 17 augusti 2013

Årets Semester går mot sitt slut...

                      Ja tänk att årets Semester börjar gå  mot sitt slut, och jag tycker
                        inte de är länge sedan vi så otåligt vänta på denna efterlängtade
                      Semester, men de är några dagar ledigt till veckan också innan
                        jobbet och dagis börjar, men stor älsklingarna börjar på Måndag men
                      lill älsklingen och jag tar några dagar ledigt till..
                          
                     Nu ska jag börja fixa till lite middags käk för sen bär de av till
                        Hembygdsgården i Rogsta, för lite uppträdande där bla min lilla syster
                       ska sjunga, de kommer gå galant fast jag är övertygad att närvositeten
                          börjar krypa dom in på skinnet nu....
                      Ha en bra kväll...
                          Kramar

                   

Inga kommentarer: